onsdag 6 mars 2013

Bokföring

          Då var det dags igen då!
Först moms och skattedeklaration för Mina företag.
och sedan börja förbereda deklarationen för 2012.

Jag kom också på att jag snart fyller år igen! Fan! vad tiden går fort.
Tänk jag blir 46 år i år och jag som fick höra från tidiga tonåren 
att jag troligen skulle vara död före jag fyllt 30?

Och min stora idol och före bild Sid Vicious. 
Han skulle blivit 56 bast den
10 Maj R.I.P. 2 Feb 1979. Död av en överdos Heroin 21 år gammal och på turn'e med Sex Pistols i USA. Fri släppt från borgen misstänkt på mord på sin flickvän Nancy.
Inte konstigt mitt liv är som det är!! 
Jag har ju bara levt för dagen och alltid haft svårt för att planera. 
Är impulsiv och rastlös.
Jag har ju i regel aldrig haft en normal arbetes sysselsättning.
Och nästan alla mina arbeten har också vart en del av min hobby.
Jag fungerar bäst när jag får använda min konstnärliga och sanna del utav mig själv. 
Jag är som en artist som älskar och stå i ramp ljuset. 
Men en sak är jag riktigt säker på, det liv jag levt och lever ångrar jag inte en sekund utav.
Men visst händer det att jag blir bespottad för vissa saker jag gjort.
Men jag har alltid stått upp och kunnat gått med högt huvud.
 Så nu tillbaka till Fucking skatt och moms och den dystra verkligheten och göra rätt för sig och hoppas det finns klirr på skattekontot, så jag inte behöver oroa mig för mina företag!
Firar den 10 mars 15 år som Egen företagare!
              LA VIDA LOCA!
              Packe Punk 1977

www.bloggerfy.com

Patrik Granholm artisten bakom Dead Head Tattoo